wtorek, 10 marca 2015

Kobieca strona motoryzacji

Piękne samochody często uczestniczą w modowych sesjach zdjęciowych. Stanowią tło lub ważny element całej stylizacji, idealnie komponują się z niesamowitymi ubraniami i wspaniałymi modelkami... Z okazji Dnia Kobiet oraz Dnia Mężczyzn mam dla was kilka takich zdjęć. Panie mogą podziwiać stroje i samochody a Panowie pewnie chętnie zawieszą oko na modelkach i... samochodach. Życzę wam spełnienia marzeń a w szczególności, wymarzonego auta <3




 Nowy model Suzuki VITARA - dzięki odpowiedeniej stylizacji modelek podkreślony został sportowy oraz elegancki charakter tego wspaniałego samochodu






Limitowana edycja modelu Nissan Micra Elle była do wygrania w konkursie w miesięczniku Elle. Piękny i bardzo kobiecy samochód...

4 komentarze:

  1. Ja jestem kobietą i bardzo lubię jeździć samochodem, jednak na ten moment nie posiadam żadnego. Całkiem niedawno udało mi się sprzedać mój stary samochód firmie z Białegostoku https://autokupiec.pl/skup-aut-bialystok/ i jestem przekonana, że właśnie taki skup aut używanych to najlepsze wyjście.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak najbardziej kobiety również dużo jeżdżą samochodami i jest to całkiem normalne. Wiadomo, że zanim zaczniemy prowadzić auto to na pewno musimy zdać egzamin na prawo jazdy. Już czytałem o tym na stronie https://kioskpolis.pl/prawo-jazdy-ile-kosztuje-i-co-sie-zmienilo/ i dokładnie wiem co się zmieniło.

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie kobiety moim zdaniem również potrafią bardzo dobrze jeździć samochodami co nie raz udowadniały. Ja jestem jeszcze zdania, że auto to tylko pojazd mechaniczny i także może się popsuć. Właśnie dlatego mam kontakt o pomocy drogowej https://www.pomocdrogowa.walbrzych.pl/ i wiem, że na pewno wyciągną mnie z opresji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie z tego co widać, to coraz więcej kobiet zaczyna interesować się motoryzacją i to mi się podoba. Muszę powiedzieć, ze jak ja czytałem wpis https://wio.waw.pl/artykul/holuj-z-glowa-jak/1115125 to również jestem przekonany, że warto jest wiedzieć jak należy holować drugi samochód.

    OdpowiedzUsuń