czwartek, 26 marca 2015

Gra w kolory

Design idzie z duchem czasu. Obecnie kształt samochodu, dla każdego typu jest bardzo charakterystyczny. Każdy może łatwo rozpoznać suv'a, kombi, coupe czy samochód terenowy. Projektanci postanowili zagrać kolorami aby przyciągnąć nowych klientów... Mamy więc Renault Captur, Fiat 500, Lancia Ypsilon, Kia Soul, Opel Adam itp... 




Do grona 2 kolorowych samochodów dołączyła Vitara. Nowy model Suzuki zaoferował nam sporo kompozycji kolorystycznych co daje nam możliwość spersonalizowania swojego samochodu. Podobają wam się nadwozia w 2 kolorach? Mi kojarzą się z kabrioletami, których miękki, składany dach najczęściej jest w kontrastującym kolorze do karoserii. Jak dla mnie... super :)





 

2 komentarze:

  1. Jesli jesteście ciekawi jakie auta ciesza sie teraz popularnością polecam artykuły z https://rajdkolobrzeski.pl/udany-debiut-mustanga-na-rynku-europejskim-auto-cieszy-sie-duza-popularnoscia/ :) Ten portal motoryzacyjny zawsze dostarcza ciekawych informacji ze świata moto.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to wolałbym, żeby auto nie rzucało się w oczy za bardzo. Ja mam na przykład czarnymotocykl.

    OdpowiedzUsuń