piątek, 20 lutego 2015

Nissan i DC Shoes

Ostatnio było o klapkach teraz o innych butach ;-) DC Shoes specjalizuje się w produkcji wyczynowego obuwia do skateboardingu i do uprawiania sportów ekstremalnych; oferują męskie, damskie i dziecięce obuwie, odzież, deski snowboardowe i dodatki. Wraz z marką Nissan nawiązali współpracę i nakręcili niesamowity teledysk dla fanów skateboardingu i samochodów. W tym krótkim lecz jakże dynamicznym filmie możemy zobaczyć materiał zdjęciowy z nocnej sesji z udziałem wybranych najlepszych deskorolkarzy na świecie oraz najnowszego Nissana Juke NISMO RS. Reżyserem klipu wyprodukowanego przez Nissana był Chris Ray, renomowany autor filmów o skateboardingu, pracujący dla firmy DC.







A tak przy okazji... Ten niesamowity, sportowy samochód Nissan Juke NISMO RS będzie dostępny w Polsce od lutego 2015 r. Komu wpadł w oko? Bo mi bardzo!

 

1 komentarz:

  1. Akurat ja nie widziałem i nie znałem takiego połączenia, ale w sumie motoryzacja to bardzo szeroki zakres. Ja również teraz zastanawiam się nad kupnem auta, ale zasilanego gazem. Nawet czytałem na stronie https://kioskpolis.pl/auto-na-gaz-cena-ubezpieczenia/ czy w takim przypadku moje ubezpieczenie będzie droższe.

    OdpowiedzUsuń