środa, 7 stycznia 2015

Mój Nissan Juke

Przedstawię wam moje autko: Nissan Juke. Kiedy zabieraliśmy się za poszukowania idealnego samochodu, pomysleliśmy o Nissanie Qashqai ale Juke to był strzał w dziesiątkę.

Jego nietypowe kształty sprawiają, że wyróżnia się na tle innych samochodów. Odzwierciedla mój charakter i styl bycia - indywidualista, zadziorny i oryginalny, odstający od tłumu. Sportowe wnętrze Juka kojarzy mi się z motocyklem zaś z zewnątrz wygląda jak niezidentyfikowane dzikie zwierze - król miejskiej dżungli. Dlatego własnie przypadł mi do gustu :) 


Oprócz ciekawego designu jest bardzo funkcjonalny. 3 różne funkcje jazdy: Eco, Sport i Normal. Dla każdego coś dobrego... Środkowy panel z dużym ekranem i w moim przypadku niezbędną kamerą cofania - nie wiem czy umiałabym teraz z tego zrezygnować. Kabina jest na tyle przestronna, że spokojnie pomieszczą się 4 osoby nawet na dłuższą przejażdżkę. Jedyna wada: mały bagażnik. Dzieci jeszcze nie mamy a we dwójkę zawsze damy radę się spakować, nawet na 2 tygodniowe wakacje... 

Kiedy kupiliśmy naszego Juka, rodzina śmiała się, że wygląda jak zabawkowe autko niczym wyjęte z bajki "Auta" - ale to właśnie jest jego urok. ♥ 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz